lifestyle,

Weekend zarazków...

12:42 Patrycja z miasta motyli 14 Komentarzy



Dziś miałyśmy dodać swój pierwszy, "prawdziwy" post. Tymczasem i ja i Justyna leżymy obłożnie chore :-( Przeziębienie jest okropne! Dlatego chciałam Wam życzyć zdrowia w ten jakże zarazkowy wieczór. ;-)

Jak szybko "wrócić do żywych"? Jak skutecznie "wygonić"wirusy z siebie?
Moim zdaniem najlepsze są domowe sposoby, które szybko stawiają na nogi np.syrop z cebuli, czosnku, cytryny i miodu( wiem, brzmi okropnie,ale jest całkiem smaczny) ;-)
Kolejna metoda to gorąca herbatka z sokiem z żyworódki (taka roslinka z zielonymi, grubymi liśćmi). Spróbujcie, bo naprawdę warto. ;-) Żyworódkę można stosować również do wielu innych celów (m.in. na szybsze gojenie się ran).
A piliście kiedyś mleko z czosnkiem? Koszmar mojego dzieciństwa... fuuuj...ale jakie skuteczne ;-)
Przepraszam moi drodzy, że tak krótko, ale trzeba się kurować dalej, w środę obchodzę najważniejsze urodziny w życiu, muszę być zdrowa :-P
A wy? Jakie macie sposoby na leczenie przeziębienia i grypy?

14 komentarzy:

  1. zdrowka dziewczyny! Przeziębienie to jeszcze pikuś, gorzej jakby dorwala was ta wredna grypa


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wszystko ustępuje ;-) bardzo dziękujemy za wsparcie ;-) i życzymy zdrówka ;-)

      Usuń
  2. Ja nigdy nie korzystałam z domowych sposobów, bo nienawidzę połączenia czosnku, miodu i mleka. Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt nie lubi, ale jak trzeba to trzeba ;-) dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiamy ;-)

      Usuń
  3. Kochana zdrowiej i kuruj się dalej! <3 Podobno panuje straszny wirus i niektóre szkoły zostały pozamykane :o Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My na szczęście albo nieszczęście mamy ferie ;-) dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy ponownie ;-)

      Usuń
  4. Życzę zdrowia. Kiedy jestem chora to mam problemy tylko z gardłem. Najlepszym rozwiązaniem jest dla mnie gorące mleko z masłem. Może brzmi okropnie, ale smakuje rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) już jest u nas dużo lepiej :) Pozdrawiamy serdecznie :)

      Usuń
  5. Mi zawsze wystarczy ciepły koc i herbatka ^^ :D
    Może wspólna obserwacja? Zacznijcie i dajcie znać na pewno się odwdzięczę :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już obserwuję :) Też uważam, ze herbatka to najlepsze rozwiązanie ! :) choć nie zawsze leczy tak szybko jak byśmy chcieli ! :)

      Usuń
  6. ja na szczescie rzadko choruje. u mnie wystarczy ciepla herbatka i juz . a jak mnie rozklada to polopiryna ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też coś bierze nieciekawego :/

    OdpowiedzUsuń