patrycja,

Odchudzanie-fakty i mity cz. II

10:01 Patrycja z miasta motyli 2 Komentarzy



O odchudzania ciąg dalszy. Zapraszam :)

FAKT 1
Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia.
 
Kiedyś moi drodzy, moje odżywianie polegało na jedzeniu trzech posiłków dziennie, nie wliczając w to ani śniadań ani kolacji. Wstając rano, po prostu przechodziłam od razu do czynności typu branie prysznica czy robienie makijażu, śniadanie pomijałam. Wieczorem było podobnie, o kolacji zapominałam. A tymczasem NIE moi drodzy ! Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. I trzeba to sobie powtarzać jak mantrę. ŚNIADANIE NAJWAŻNIEJSZY POSIŁEK DNIA !!! I to nie wszystko, śniadanie powinno być najbardziej sycącym posiłkiem, nawet możemy sobie pozwolić na zjedzenie jajecznicy lub michy płatków z mlekiem, takie śniadanie będzie dawać mnóstwo energii na cały dzień !

FAKT 2 
Ruch wspomaga zrzucenie zbędnych kilogramów. 

Tyle tylko, że nie musisz być to nie wiadomo jak intensywny ruch. W moim przypadku wystarcza trening 3 razy w tygodniu, po ok. 30-40 min. Dobrze jest znaleźć taki rodzaj aktywności fizycznej, który będzie sprawiał jak najwięcej przyjemności, ja często jeżdżę na rowerze oraz tańczę :) Ruch nie tylko wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, ale także podkręca metabolizm, razem z regularnym jedzeniem może zdziałać cuda.

FAKT 3
Należy używać zamienników dla szkodliwych substancji powodujących zbędne kilogramy. 

 Zamiennik dla białego cukru? Oczywiście. Przede wszystkim nie może być to brązowy cukier, nie wiele różni się od "zwykłego" cukru. Moją propozycją są ksylitol, miód i stewia :)
Na pierwszy ogień idzie ksylitol:
- wygląda i smakuje jak cukier, ale ma mniej kalorii
- nie podnosi cukru we krwi
- może wpłynąć pozytywnie na zdrowie jamy ustnej
stewia:
- nie zawiera kalorii
-bezpieczna dla diabetyków
-nie powoduje otyłości
-nie powoduje gwałtownych skoków cukru
-nie wywołuje napadów głodu

Miód jest nam wszystkim znany, dlatego chyba nie musze przytaczać jego pozytywnego działania na nasz organizm... :)

Zapraszam na kolejny post już niedługo :) obserwujcie nas :)

Miłego wieczoru kochani ! :)





2 komentarze:

  1. ja sobie nie wyobrażam wyjść z domu bez śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :) Ja o śniadaniu niestety najczęściej zapominam...
    Z chęcią dołączam do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń