inspiracje,

Pinterest- moje inspiracyjne piny

05:39 Unknown 11 Komentarzy




Każdego z nas inspiruje coś innego. Dla niektórych jest to muzyka, dla innych po prostu inni ludzie. Ja ostatnio założyłam konto na Pintereście i po prostu się zakochałam. Siedzę tam i buszuję w poszukiwaniu coraz to nowszych inspiracji. Dziś chciałabym się nimi z wami podzielić.




Mam utworzone pięć tablic:
 -fashion
-MakeUp
-Manicure
-Gra o Tron
-Dynastia Tudorów
Dwa ostatnie to seriale, dla których mam ogromny sentyment. Z niecierpliwością czekam na premierę Gry o Tron.

Piszcie wrażenia i czy wy też macie konta na Pinterest.

11 komentarzy:

  1. Przepiękne są te holograficzne paznokcie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam tą aplikację! Na prawdę genialne inspiracje można tam znaleźć ♥
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne inspiracje i super aplikacja! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaże skradły moje serce *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio wiele o niej słyszę, faktycznie świetne inspiracje sama musze w końcu założyć tam konto i się zainspirować :) pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dużo o niej słyszałam, dlatego założyłam konto i nie zawiodłam się :D

      Usuń
  6. Nie używam tej aplikacji, ale widzę że można na niej znaleźć mnóstwo inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń